نایلون حباب دار 30 میلی متری

نایلون حباب دار 30 میلی متری نوریسما پارس بسته به نوع استفاده و محصول مورد نظر میتواند در عرض ، طول و گرماژ مختلف تولید شود،این محصول جهت بسته بندی انواع کالا و ضد ضربه کردن آن ها در هنگام حمل و نقل و جا به جایی استفاده میشود.

نایلون حبابدار 30 میلی متری با توجه به کاربرد آن میتوان به صورت 2 لایه،3لایه و 5 لایه تولید کرد،مشتری لازم است پیش از سفارش با توجه به حساسیت کالای مد نظر خود برای بسته بندی موارد ذکر شده را مشخص کند،همچنین میتوانید با تماس به شماره تلفن های شرکت نوریسما پارس در این راستا از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.
نوریسما پارس این کالا را به صورت پیش فرض با عرض های 60،90 و 150 و با طول 100 متر تولید و ارایه میکند اما امکان سفارش با ابعاد دلخواه نیز وجود دارد.

پلاستیک حباب دار نوریسما پارس

نایلون حباب دار 30 میلی متری نوریسما پارس

در کارخانه نوریسما پارس این محصول در انواع مدل های مات،شفاف و رنگی و همین طور با چاپ اختصاصی قابل تولید میباشد،در خصوص جزییات این موضوع هم میتوانید با کارخانه تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

امروزه استفاده از نایلون حبابدار از مرسوم ترین و مقرون به صرفه ترین روش های بسته بندی و ضد ضربه کردن انواع محصول میباشد،از دیگر ویژگی های شاخص این روش بسته بندی ،سرعت عمل بسیار بالای آن است که با توجه به امکانات و تجهیزات به روز کارخانه نوریسما شما میتوانید محصول مورد نظر خود را با ابعاد اختصاصی و برش خورده دریافت نمایید که این امر نیز موجب صرفه جویی بسیاری در زمان خواهد شد .

شرکت نوریسما پارس با با تمام توان خود همت آن را بر آن دارد تا با استفاده از نیروی جوان این سرزمین،تکنولوژی روز دنیا و مدیریت صنعتی مهندسی شده نقش مثبتی در صنعت پلاستیک و بسته بندی کشور عزیزمان ایران داشته باشد.