نایلون شیرینگ نوریسما پارس

نایلون شیرینگ نوریسما پارس

نایلون شیرینگ از انواع نایلون های پرکاربرد برای بسته بندی محصولات متنوع است.

این محصول با های 15 تا 300 میلیمتر با توجه به کاربرد و محصول مورد نظر جهت بسته بندی قابل تولید میباشد.

بسته بندی با نایلون های شیرینگ به این صورت است که محصول مورد نظر روی پالت یا سطح مورد نظر چیده میشود سپس نایلون به دور آن پیچیده شده و پس از آن با حرارت به دور آن وکیوم میشود.

در این پروسه با توجه به نوع محصول و کیفیت شیرینگ،دما و سرعت نقاله دستگاه تنظیم شده و مجموع این عوامل مقدار چسبندگی و استحکام محصول را مشخص میکند.

این محصول میتواند به صورت رنگی و چاپدار تولید و عرضه شود و بیشترین کاربرد آن در صنعت پتروشیمی و محصولات غذایی میباشد

 زیرا محصول را در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت میکند همین طور هزینه های بسته بندی را کاهش و زمان آن را بسیار کوتاه میکند.

نایلون شیرینگ نوریسما پارس

نایلون شیرینگ نوریسما پارس

ویژگی های نایلون شیرینگ نوریسما پارس

  1. افزایش چشم گیر سرعت بسته بندی
  2. کاهش هزینه های مربوط به بسته بندی و حمل و نقل
  3. افزایش استحکام محصولات و ایمن سازی در هنگام جا به جای
  4. ایمن سازی محصولات در مقابل رطوبت و خاک و انواع عوامل مخرب
  5. کاهش وزن بسته بندی

شاخصه های نایلون شیرینگ نوریسما پارس

  • ضخامت

در کارخانه نوریسما پارس نایلون شیرینگ در ضخامت 15 الی 200 میلیمتر و طول 1000 متر تولید و عرضه میشود که بسته به کاربرد مشتری مهم تر انتخاب و عرضه میشود.

  • شفافیت

هرچه نایلون شیرینگ با مواد اولیه با کیفیت تر تهیه و تولید شود ، شفافیت محصول افزایش میابد و همین طور این عامل در قابلیت وکیوم شدن نایلون نیز تاثیر مستقیم دارد.

نایلون شیرینگ نوریسما پارس

نایلون شیرینگ نوریسما پارس

در کارخانه نوریسما پارس این محصول در انواع مدل های مات،شفاف و رنگی و همین طور با چاّپ اختصاصی قابل تولید میباشد،در خصوص جزییات این موضوع هم میتوانید با کارخانه تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

امروزه استفاده از نایلون حبابدار از مرسوم ترین و مقرون به صرفه ترین روش های بسته بندی و ضد ضربه کردن انواع محصول میباشد،از دیگر ویژگی های شاخص این روش بسته بندی، سرعت عمل بسیار بالای آن است که با توجه به امکانات و تجهیزات به روز کارخانه نوریسما شما میتوانید محصول مورد نظر خود را با ابعاد اختصاصی و برش خورده دریافت نمایید که این امر نیز موجب صرفه جویی بسیاری در زمان خواهد شد.

شرکت نوریسما پارس با با تمام توان خود همت آن را بر آن دارد تا با استفاده از نیروی جوان این سرزمین،تکنولوژی روز دنیا و مدیریت صنعتی مهندسی شده نقش مثبتی در صنعت پلاستیک و بسته بندی کشور عزیزمان ایران داشته باشد.