کاور سه بعدی نایلون حباب دار نوریسما پارس

کاور سه بعدی نایلون حباب دار

کاور سه بعدی نایلون حباب دار نوریسما پارس برای بسته بندی و پوشش اجناس و لوازم و انواع محصولاتی که دارای ابعاد سه بعدی (مکعب مربع و مکعب مستطیل) هستند استفاده میشود.

 میتوان این کاور را با ابعاد و چاپ و ضخامت مورد نظر و یا به صورت تمام رنگی تولید  کرد.

کاور سه بعدی علاوه بر این که سرعت بسته بندی بندی را به نزدیک هیچ میرساند،جز ارزان ترین روش های بسته بندی است و در عین حال محصول مورد نظر را به صورت 360 درجه و کامل محافظت میکند.

بیشترین مورد استفاده کاور سه بعدی نوریسما پارس کارخانه های تولید لوازم خانگی،تولیدی های مبلمان و همین طور شرکت های حمل و نقل اساسیه منازل است.

نوریسما پارس این کالا را به صورت سفارشی و در ابعاد دلخواه تولید میکند.

کاور سه بعدی نایلون حباب دار نوریسما پارس

کاور سه بعدی نایلون حباب دار نوریسما پارس

در کارخانه نوریسما پارس این محصول در انواع مدل های مات،شفاف و رنگی و همین طور با چاپ اختصاصی قابل تولید میباشد،در خصوص جزییات این موضوع هم میتوانید با کارخانه تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

امروزه استفاده از نایلون حبابدار از مرسوم ترین و مقرون به صرفه ترین روش های بسته بندی و ضد ضربه کردن انواع محصول میباشد،از دیگر ویژگی های شاخص این روش بسته بندی ،سرعت عمل بسیار بالای آن است که با توجه به امکانات و تجهیزات به روز کارخانه نوریسما شما میتوانید محصول مورد نظر خود را با ابعاد اختصاصی و برش خورده دریافت نمایید که این امر نیز موجب صرفه جویی بسیاری در زمان خواهد شد .

شرکت نوریسما پارس با با تمام توان خود همت آن را بر آن دارد تا با استفاده از نیروی جوان این سرزمین،تکنولوژی روز دنیا و مدیریت صنعتی مهندسی شده نقش مثبتی در صنعت پلاستیک و بسته بندی کشور عزیزمان ایران داشته باشد.