نایلون استرچ نوریسما پارس

نایلون استرچ نوریسما پارس

نایلون استرچ نوریسما پارس محافظ یا پوششی است که به شکل های رول و فیلم در دستگاه استرچ قرار میگیرد و از ویژگی های بارز آن میتوان چسبندگی،قابلیت کشش بالا و شفافیت اشاره کرد و بیشترین مورد استفاده این محصول برای بسته بندی محصولات روی پالت است.

تفاوت میان فیلم شیرینگ و استرچ در این است که فیلم های شیرینگ پس از بسته بندی از کوره عبور کرده و دور محصول چسبیده میشوند ولی فیلم استرچ با قابلیت کشسانی خود به دور محصول کشیده میشود.

نایلون استرچ نوریسما پارس

نایلون استرچ نوریسما پارس

ویژگی های نایلون استرچ نوریسما پارس:

  • افزایش چشم گیر سرعت بسته بندی
  • کاهش هزینه های مربوط به بسته بندی و حمل و نقل
  • افزایش استحکام محصولات و ایمن سازی در هنگام جا به جای
  • ایمن سازی محصولات در مقابل رطوبت و خاک و انواع عوامل مخرب
  • کاهش وزن بسته بندی

شاخصه های نایلون استرچ پالت

  •  قابلیت کشسانی

نایلون استرچ نوریسما پارس درجه 1 دارای قابلیت کشسانی تا 300% میباشد.

قابلیت کشسانی استرچ از شاخصه های بسیار مهم این محصول است زیرا در صورت عدم توانایی کش خوب این محصول دارای صرفه اقتصادی کمتر است و همین طور زمان بسته بندی به دلیل پارگی و عوامل مشابه افزایش میابد.

  • ضخامت

در کارخانه نوریسما پارس نایلون استرچ در ضخامت 10 الی 50 میکرون و طول 1000 متر تولید و عرضه میشود که بسته به کاربرد مشتری مهم تر انتخاب و عرضه میشود.

  • چسبندگی

نایلون استرچ باید دارای چسبندگی استاندارد باشد تا هم مراحل بسته بندی را تسریع کند و همین طور به استحکام کالا کمک کند.

در کارخانه نوریسما پارس با استفاده از مواد اولیه درجه 1 میزان چسبندگی با توجه به استاندارد های جهانی رعایت و تولید میشود.

  • شفافیت

هرچه نایلون استرچ با مواد اولیه با کیفیت تر تهیه و تولید شود ، شفافیت محصول افزایش میابد و همین طور این عامل در قابلیت کشسانی نایلون نیز تاثیر مستقیم دارد.

نایلون استرچ نوریسما پارس

نایلون استرچ نوریسما پارس

در کارخانه نوریسما پارس این محصول در انواع مدل های مات،شفاف و رنگی و همین طور با چاپ اختصاصی قابل تولید میباشد،در خصوص جزییات این موضوع هم میتوانید با کارخانه تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

امروزه استفاده از نایلون حبابدار از مرسوم ترین و مقرون به صرفه ترین روش های بسته بندی و ضد ضربه کردن انواع محصول میباشد،از دیگر ویژگی های شاخص این روش بسته بندی ،سرعت عمل بسیار بالای آن است که با توجه به امکانات و تجهیزات به روز کارخانه نوریسما شما میتوانید محصول مورد نظر خود را با ابعاد اختصاصی و برش خورده دریافت نمایید که این امر نیز موجب صرفه جویی بسیاری در زمان خواهد شد .

شرکت نوریسما پارس با با تمام توان خود همت آن را بر آن دارد تا با استفاده از نیروی جوان این سرزمین،تکنولوژی روز دنیا و مدیریت صنعتی مهندسی شده نقش مثبتی در صنعت پلاستیک و بسته بندی کشور عزیزمان ایران داشته باشد